Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Door de droogte zitten enkele straten in Venetië zonder stroom
- Wij kunnen er verder ook niks aan doen
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- Helmut is nen toffe pee zulle,maar schipper blijf bij uw leest
- That guy's mom using her tablet to take a picture of another screen is such an old person thing and I love how wholesome it was.
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- G474 SU77
- Het is geen penalty, omdat somiggen sowieso neit kunnen schrijven.
- Mario èt ne Mexicano!
- oefening baart overbevolking
- zoals het maal is vertrouw ik mijn gassen
- Snotkeutels? Liefst 'al dente'... Dankuwel!
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
