Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- gejongleerd is oud gedaan
- ich wis nie da ich al gezeed haa da ich nie wis da ge gezee haa da ich al gezee haa da ich nie wis da ge al ant vloere waa?
- ZildeBilde what spelling errosr
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- I asked a flat earther how many chromosomes he has. He answered "More than you!!!"
- Een carburator op de keien
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- als je ja handen wast, blijven je voeten vuil
- De laatste keer dat je omringd was door veel vrienden, was toen je nog een zaadcel was
- Kunnen de facebookmensen uit Meeuwen (Oudsbergen, BE) eens aangeven dat ze in Meeuwen (Oudsbergen, BE) wonen en niet in Meeuwen (Aalburg, NL)? Bedankt
- De nest ontploft
- Re: Defour begrijpt enkele ploegmaten niet () Het buitenland wenkt voor veel van die spelers. En ze moeten er niet eens ver voor rijden : Luxemburg!
- wa wast?e wasmachien
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
