Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- De letter D... een probleemgeval. Duikt op waar ze niet hoort te staan (aDvocado, tranDsport enz) en valt weg waar ze wel hoort te staan (staMbeeld)...
- kfc Hamont 99 europees!
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- een galg is een goede hangplek
- Chuck Norris is saai en zijn films zijn dat ook
- Nudophobie: angst voor naaktheid
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- knip knop knee
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- Is Henry with you now?', 'Not at all. Want to learn to know you... You to?'
- sodemieters ! als men even niet wachtloopt, erven rijkeluiszoontjes kostbare Italiaanse nylon gouaches !
- "Nu ik stop, vinden ze Deschacht allemaal de beste" - Ik niet Oli, ik niet.
- een dove pastoor vindt geen gehoor
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
