Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- Een partik die niet verhult sympathieën te hebven met neo nazi's en afstammelingen van de collaboratie ?
- Altijd eerst sokken, dan schoenen
- The bible says: "You don't have to be attached to a door to be a knob".
- ᴾᵃᵏᵏᵉᵗ ᴮᴱ³⁴²⁸⁶³²⁻²⁰ ⁱˢ ᵛᵉʳᶻᵒⁿᵈᵉⁿ ⁿᵃᵃʳ ᵘʷ
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- We begrijpen dat je maandag misschien afwezig bent wegens het offerfeest. Het is alleen en beetje 'kort dag' om een ander rund te vinden
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- Wat 'n lelijke smoel heeft die kerel toch. Zou nog iets zijn om bij standard te gaan voetballen
- Maar, goed neiuws: wodka en gin bevatten een laag histaminegehalte
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- wat sta je daar nou weer te rubberkutten!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
