Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- het is toch verschrikkelijk grote inbeziel
- We zullen voor deze systemen niet meer actief ontwikkelingen.
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- ´k vind ze eigenlijk niet zo knap :s
- ZIELIG FIGUUR
- STOP SHOVELING POOP! Now You Can Simply Lift & Toss!
- We zijn er voor JOU!
- <3 <3 <3 Een filmpje wat je hart raakt en breekt en waar de mens, die vergeten is wat empathie weer inhoud nog veel van kan leren maar dan zal hij/zij ikke ikke niet meer moeten op nr 1 hebben willen staan!!!!
- Ηoіǃ Ik heb gеmеrkt dat vееl ϳongenѕ dе vоorkеur gеvеn аan g&
- Hoe Komen Ze Aan Zaad Voor Een Pitloze Druivenplant...
- This post is a natural product made from recycled electrons. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty.
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
