Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- Salmay Dalmay Adonay.
- Sinds 1 januari 2017 is de speed pedelec vanwege de snelheid officieel een bromfiets is.
- de beste stuurlui lopen op de wallen
- Too weird to live, and too rare to die.
- racing is life.everything in between is just waiting.
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- Dus, effe samenvatten : er zijn er die denken dat, omdat er een rally-auto te hert ree, er vannacht een gans hert(of was het een hertgans) gans in paniek door Lozen-centrum liep, of vloog? Ik zou met
- Kok verschranst zich in restaurant: vals alarm
- stevig kwootje dan zou ik zeggen.
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- honden zijn rood, ratten zijn paars, antwerp is het hart, beerschot de aars
- Zolang dit totaal gedeformeerde mens heilig is blijft de RK-Kerk een huichelbende voor mij
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
