Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Een remspoor is verder een term die in de volksmond wordt gebruikt voor achtergebleven ontlasting in een toilet of ondergoed.
- op ook Belgen, stoan veel liggen, pijn,en zot someone doen
- Ik vraag me af hoe het kan dat ik bij m'n platy's eigenlijk altijd een sliert poep zie hangen en bij m'n andere vissen niet.
- VAR , volgens anderlecht regels
- Deze webstek is gedurende de gehele coronaperiode gewoon open gebleven. Maar dààr hoor je niks van he!
- PC werkt niet goed. Blijf beschermd en update nu. Uw systeem is niet reageren
- Ik zit op opgedroogd zaad!
- lachen als een hoer met liespijn
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Nick Kamen - I Promise Marcel
- Helaas heb ik een zuurpruim als baas
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
