Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- morgenstond heeft een kater in de mond
- Ja... (en dan de 'ga maar langs hier'-beweging)
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Goeiemorgen stinkbakkes! Wat meur je toch weer verschrikkelijk uit je bek!
- Bongonda kan van heel dichtbij afwerken: 1-1! Plots wordt het heel stil op Sclessin.
- Do ne ne do bo op tao aaaba pieie doe
- AS TE NOEW NEET GEIS BEWÈGE, DAN KLOP ICH DICH NÈÈR!
- fruktansvärt frankfurt
- Overgeweight
- Bag me Cody!
- beter een blauwtje lopen dan een groentje te blijven
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
