Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I'm investing in a company that has patented wallet technology that will deodorize currency That way people won´ t have to deal with money that smells funny ~ Moby
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- als de nacht valt is het donker
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- Hoe 'ik heb nog geen bier gedronken vandaag'....??? MAAK DAAR DAN GROTVERDOEME MAAR EENS WERK VAN!
- Moet ik dan mijn rijstijl aanpassen aan die fucking egoïstische snelheidsmaniakken? Nee, dat hoef ik niet. En vooral: NEE, DAT DOE IK NIET.
- Great blog right here! Also your site a lot up very fast! What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink to your host? I desire my
- KAK in een VAAS!!!!!
- Vanaken bij De Slimste Mens... De interessante personen zijn opgebruikt zeker? Djeeezzzzz
- Waarom het meisje in de wasmachine kroop, is niet bekend.
- Met diene zeiver!
- Need signs? Drit cheap! Spelling free!
- ...maar wel gelijk nen dikke door de Shopping ketse
- Dank u vaar de Lieve Verjaardagswensen! Schol
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
