Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- I think that's probably true. Not that it SO big is but it soaked up so much money!
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- ik ben al zo lang in m´ n element, mag ik nu eens in dat van jou zitten?
- Ik ben nu met pensioen, en ze kunnen me allemaal de bout hachelen.
- victor bonifacebook
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- My dog leaves more intelligent packages on my lawn.
- Ik krijg het Spaans benauwd! Oftewel "cargado" als je dat toepasselijker vindt
- Ma en Va volgen met de Zastava de route van Strava in Java. Opgepast voor lava. Drink anders nog wat cava! Okee ça va!
- Het vuurwerk is daarnet (22.15) losgebarsten
- een vreemde eend in de bijt
- je moet een gegeven paard nooit weggeven
- Bomapdg: ZildeBilde Waar kunnen we je webstek vinden mijn gedacht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
