Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Jao jao, mer jeh!
- En als dan puntje bij paaltje op de i komt...
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- grotesko is een boer olé olé
- "Hallo? Is Paul Kalkbrenner?" "Nee, die is met Derrick May"
- ze zeggen dat honger de beste saus is, geef mij toch maar samurai.
- een dag niet gelachen is een dag zonder lach
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- Waarom zit een scheiding van je haar nooit in het midden? Omdat je een oneven aantal haren hebt
- Je kan je neus verkleinen, maar het blijft een gok
- In Kazachstan stak Koen de straatlamp aan zodat Stan de Kazachstaan de koe zag staan
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- handen kapot of ik schiet je omhoog
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
