Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Misschien ben ik wel te idealistisch voor deze wereld...
- Kent u Urbanus van Anus, neen maar wel van gezicht.
- Vous ne devriez pas être découragé par l'état actuel des choses. Parfois, de bonnes choses arrivent à de bonnes personnes, et c'est l'une d'entre elles.
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- Het is gewoon een mooie vrouw wat valt er dan nog te zeggen?
- ik wou mijn laatste spierbelasting gebruiken om me in bed te leggen en in te moffelen, maar dat was buiten die FECKING NACHTSTRONT gerekend!! SHIT!! Klaarwakker zeg ik u!!
- veu as ge altij LOL achter auwe msn-naom zet
- Het was een echte cacaofonie van geluiden
- Wie zoekt, die vindt apen in huis
- Up Yours People
- Jeuk en niet tevreden over een uitslag? Klacht indienen!
- knokwarst
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
