Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- want ook palingen houden van herhalingen
- Maar dan moet je 't ook niet gek vinden dat je adem naar mest stinkt
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- is this your homework Larry?
- het beste paard achter de wagen spannen
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Waar bevindt kryptoniet zich in het periodiek stelsel?
- ziezo, we hebben weer plusminus 20 minuten van je kostbare tijd afgesnoept
- I see what I see , I do nothing , fret rozijnen en schet podding
- een galg is de beste hangplek
- missenlijk.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
