Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- A fazer História, uma vez mais! Verified Let’s go legend!!!
- fucking kutregen bol het af!!!!!!!!
- wacht maar tot ik groot ben
- veel geblaat weinig schaap
- Vorig jaar nog verloor Genk met 4-1 cijfers in Anderlacht
- Dokter vertelt: heb je te veel buikvet? (Probeer dit voor het slapengaan) Mijn Darmgezondheit
- waar een wil is , ben ik weg
- voor een prikkie trek ik aan je pikkie
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- mijn linkerduim blijkt op verlof te zijn
- Al is de naaktslak nog zo snel, naakt blijft ze wel
- * GoeBezig loopt naar buiten, plant de handen in de zij en kijkt ne keer kwaad naar die grijze wolken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
