Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Al is de naaktslak nog zo snel, naakt blijft ze wel
- sebiet is vertrekken naar digischow nog eens wa vliegerke's gaan kijken met uitleg
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- wa´s da nu weer voor ´n vraag!
- valt het avondrood vroeg, moet ik naar de kroeg.
- schapen bevven? Het kan!
- Ik hoorapparaten
- Ik stond aan de urinoirs en hoorde iemand de toiletten binnenkomen, enkel om een scheet te laten. 'Die moet al een hele tijd hebben zitten wringen', dacht ik. Gênant.
- Why can't your nose be 12 inches long? Because then it would be a foot.
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- Je hart liegt nooit
- toen we na de doopakten doorpakten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
