Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Nee Walter, meer scheten laten dan gemiddeld is géén teken van hoge intelligentie
- Er is een nieuwe, bewoonbare planeet ontdekt. Ignorantici zijn al volop aan 't speculeren of dat ding een schijf of een bol is
- Sonnegsen hoas
- regent het tussen een en twee valt het water naar benee
- If you catch someone brapting at work, acknowledge by exclaiming “brapt brapt!” or “brrrrrapt!” as they pass by.
- Je zou beter je ogen eens opendoen en die FUCKING luie kantjeslopers eens aan 't werk zetten, dan zal je wel zien wie de ervaring/recht van spreken heeft
- niets zo qlote als een quote met een q
- Wie zich niet aan de regels houd moet een biete verwachten is normaal
- Het weefsel van Gino Hallemans herstelt m´n knie (Donkey).
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Hem betrekken bij vergaderingen heeft zoveel nut als een bladblazer: er is een poos véél lawaai en de problemen zijn gewoon verplaatst
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
