Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Hij moet voor het hof van cassettes komen wegens thuiskopiëren
- Terwijl de STVV-speler een fraaie baltoets liet zien, at Fredje puddingtaart op de kokosmat.
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- Deze site bezoeken is gezond!
- Liefste, je moet jezelf niet zo afbreken. Dat zal ik wel doen.
- Miami Sound Masjien: stomme groep met stomme muziek!! Stomme!!!
- Huh!? En dan krijg ik plots gewoon koppijn of wat!?
- Kolbosterbessen: brokjes die in je gathaar blijven hangen
- *** Father has quit IRC (Quit: Breathe in, breathe out, always over and over again. And for what purpose?)
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- ZildeBilde what spelling errosr
- Snotkeutels? Liefst 'al dente'... Dankuwel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
