Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- beter een gat in je hand dan een hand in je gat
- ZIELIG FIGUUR
- er ligt een plasje kots op de stoep dat de vorm heeft van Frankrijk
- Gelieve dit kwootje te aanvaarden Walter
- Reaggy I Shot the sherrif Eric Clapton
- Kamer voor twee en een emmertje guts aub
- Al moet Cuypers de bal wel eens verde van de keeper trappen, maar Coucke weert goed af.
- depenisvanjezus
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Heeee, ben ik is een keer online, dan doe joj niks. Moet je morgen ook niet mekkeren waarom ik niet Feut
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- sommige Racisten dragen een bomberjacket van Rotterdam Trommelcorps
- Ik houd mijn stippen lijf op elkaar!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
