Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ik ga beginnen met een kebabdieet. Ik val niet af maar ik lijk wel elke week döner
- Ben jij nog 'geweest', Benny?
- brief van BINNELANSE zaken gehad.... LOL! ik bedoel FUCK! LOL! ... euhmmm... AARGH!
- AA Gent maakt Club Brugge belachelijk.... Dat waren ze toch al?
- Whiteboardcriminaliteit
- liever een muts dan koude oren
- ...en een beetje aarzelend zei ze dan: "Rubberlol!"
- Ik heb enkel respect voor degenen die dat ook voor mij hebben. De rest kan off fucken.
- U kan de volgende zaken proberen:
* Ga terug naar de vorige pagina en klik op een andere link.
* Ga kakken
* Ga terug naar de vorige pagina, klik op een andere link en ga dàn kakken - Gezocht: gezin in Beekse Bergen en SD-kaart met honderden vakantiefoto’s verloor
- VAR : volgens ajax regels
- Schrijf zelf iets over uzelf jong!
- Straight r̷e̷d̷ yellow for Abakar Sylla
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
