Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ik word grààg ´debiel´ genoemd!
- What a shitty fucking species we are
- Cercletrutte hahahahah da kan nie
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- WIJ WILLEN DAT TOINE,
- Topwijn geeft mij koppijn
- schepping GIRLFRIEND is zelf gelogeerd hihi! tegen moeilijke roepstoeterij... je wij slipje
- Alle venters hadden eigen cavias...
- Wij, oningewijden, moeten geen domme vragen stellen
- beter een vrouw in de hand dan de lucht van 10
- zoals de galblaas thuis prikt, prikt hij nergens
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- Opschortingsmelding. Hallo, We kunnen uw betaling niet voor de volgende betalingscyclus van uw abonnement hebben. Daarom hebben we uw lidmaatschap opgeschort. Maar uw huidige abonnement is actief totdat het afloopt. Uiteraard willen we je graag nog een keer zien, klik op onderstaande link om je gegevens te valideren.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
