Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- Een site die gebouwd wordt op lokale ervaringen en schetenwappelijk bewijs en niet op okergele principes die geen uitstaans hebben met de realiteit
- Beter een goeie buur beu dan een verre vriend jou!
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- Hoe Komen Ze Aan Zaad Voor Een Pitloze Druivenplant...
- Het is een tijdje stil geweest rond de Nederlandse zanger Van der Bibs
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- je moet een gegeven paard niet in de muil zijken
- kendegij geraaar kendegij geraar kendegij geraaaaaar!? (que sera)
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- Bedankt voor de tip, Sporza, maar neen, ik kijk vanavond NIET naar de laatste Extra Time met Frank Raes
- Als ik een glas bier drink, word ik een ander mens, en die ander heeft altijd geweldige dorst
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel noding......
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
