Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- de kat valt niet ver van de boom
- Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet verwonderd als zou je in deze zin een dt-fout vinden
- beter half werk dan dubbel werk
- Heej Alex je bakkes is toch iets geks! Heej ja heej ja hooow!
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- Afgesloten !!! Goe graakte ze dan in die bunker onder de grond aan internet.
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- Ik stond een beetje te niksen en rond te wandelen, toen kreeg ik een boete! Voor het nadoen van een agent!
- Hello my name is Matthew D'Agati. I am a total spam cunt and I flood forums and sites like this one with annoying messages
- waarom zitten al die grachtenschijters nou naar Feyenoord te kijken?
- She hated kissing him because he habit a habit of smoking and eating garlic before takes
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
