Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- De eerste ... is op de maan geland. Hij was met elastiekjes aan het spelen .
- We zijn er voor JOU!
- ik zeg dat dus wel dan en dat is wel zo fijn voor die gene ook dan dat ie het zelf ook ff weet....maar meestal moeten ze zoiets via via horen dat ze zo uit hun treiter meurde
- hartelijk gediskwalificeerd
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- struikroververkrachter
- Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
- Tussendoor op sporza kijken en zien dat Genk er al vier in het mandje heeft gelegd op Aalst, terwijl die mottige luikse kutclub aan 't verliezen is in Geel. Grappig, zalig, heerlijk.
- nonsens ! achterhaald geloof, een luie schoolse calvinistische heilsboodschap ! alle aardse rituelen testen jezus' enkelvoudigheid !
- Slagroom in de saxofoon in de saferoom
- tis toch wao seg!
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
