Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- also, it takes much longer to get up north, the slow way
- Zodat het wat meer op een zaag lijkt?
- Help! There's a bear in my house!
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Elke avond begint hij op onophoudelijk te fluiten op een fluitje en dan begint hij aan een scheldtirade voor de hele buurt. Dit kan zo niet verder
- Hirk Hork
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- Ik stond een beetje te niksen en rond te wandelen, toen kreeg ik een boete! Voor het nadoen van een agent!
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Gij hedt kak aan uw hand! Stikjaloers
- wie het kleine niet eert is vaak gefrusteerd
- I feel happiness when I eat a him
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
