Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Tussen de balzak en de eikel zit deschacht!
- Goeie morgen boe... Kga nu nog maar opstaan. Xx
- Ich goan doa sebiet jumpen wie ne gare kwiet
- Rachelwolves yeh thast true,
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- apapapaapaa
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- Verlachelijk
- Weet je waar ik ben geweest? Al drie weken... De weekends... Oegstgheejst
- Ik ga de EO eens flink terugpesten!
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- ik ben dan misschien wel gek, ik kan wel vliegen!
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
