Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- de enige wijze om een vriend te hebben is er één te zijn
- Sommige ontmoetingen ontmoedigen me
- Een steentje bijvragen
- 'Snuf en Snuitje', noemen ze zich...
- En als mij dat nu eens geen hol interesseert? Wat dan? Want dat is een mogelijkheid he!
- Jeuk en niet tevreden over een uitslag? Klacht indienen!
- geboren als kieke de vierkant zot een en om te goh, toch gewoon drabelstakt
- Ik weet zeker dat sommige mensen bij het ontwaken denken: hoe kan ik vandaag nóg vervelender zijn dan gisteren?
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- I'm am alone. Where is friend? Where's is anybody? Semesame street
- Gunther scheet 'ns
- OOoh watchie watch!
- wie watt bewaart krijgt stroom
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
