Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Never been 1 to slate my team in public but get that man to fuck
- de beste stuurlui raken kant noch wal
- Om zeker te zijn dat ik genoeg deodorant gebruik, schrijf ik met de roller altijd mijn naam onder mijn oksels
- Ik legde de schroefjes op de toonbank. De winkelbediende had een E-NOR-ME neus, bekeek de schroefjes en zei "M6?" - Ik zei "Ja". De winkelier zei toen "Hahaaah, nogal 'n GOK he!' Ik kon dat alleen maar beamen. Wat 'n gok inderdaad!
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- if it doesn't run both ways, it doesn't run at all... RESPECT
- TIEN TON TET
- mijn snot had deze morgen de kleur #7C7448 en een vloeibaarheid vergelijkbaar met die van mayonnaise
- onweer is slecht,het begint met flitsen en eindigt met gedonder
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Ja, ik ben atheïst. En nee je moet geen moeite doen om dat te veranderen. Ik kom ook niet bij jou thuis de bijbel of koran in de vuilbak gooien
- I just blew my nose and wine came out
- Kom klets ter wa péper tusse
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
