Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- RSCL = Racing Speelt Champions League
- I know an artist, he has a Russian sound technician. And a Czech one too. And a Czech one too.
- Zit ik naar een bierbeker-gooien spel te kijken, begint er opeens een voetbalwedstrijd!
- hoge bomen vangen veel ballen
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- 14 tips om effienter te erken
- hibineren popineren zael
- Ik HAAT nachtschijten
- Mijn perforator leegmaken voelt aan als carnaval in het Corona tijdperk (RT)
- What a fuckin' beautiluf song! You're legends, Chiliueueeetwie79; Peppers, you are!
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Ship Lolly Sprockmaster Dillweed bust!
- Ik krijg het Spaans benauwd! Oftewel "cargado" als je dat toepasselijker vindt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
