Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- hoge bomen laten veel windjes
- met de neus in de taart vallen
- is de kat van huis is er nog steeds de poes van de buurvrouw
- FUCK THE WROTE!
- De dappere die de draak verslaat, ontvangt 1000 kilo stront in zijn straat
- Kabel de grote
- Dé vraag van 2023: “Waarom worden boeren zo veel zwaarder aangepakt dan industrie?”
- de ark was gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- that can me not differ!
- Why was the Champions League final like me building a shed? Not. One. Decent. Corner.
- Нoi! Ik hеb gеmеrkt dаt veеl ϳongens dе vооrkеur gevеn ааn gk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
