Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- al staat de sluitspier nog zo strak, aan je kont kleeft altijd kak
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- De transitie van "hem" naar "haar" vereist enkel nog de gekende, omslachtige operatie.
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- een gek is iemand die met beide benen voelt hoe diep het water is .
- de meeste wind waait weg
- And if the double decker bus...
- Was ik maar een wolk...
- STRONTLASTING
- Through all my years of youtubing, I have learned that the best camera to use when recording the supernatural seems to be a potato.
- voor elk wat pils
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
