Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- in geval van nood eten we worst zonder brood
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- oost west, ik doe thuis geen flikker en ons ma de rest
- Wat er overblijft, is een soort soep
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- Wegens het dreigende watertekort, doe ik vanaf heden GEEN water meer bij de wijn!
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- Zjalloers
- Congratulations and underneath that Tucker!
- Zijt ge 'r een beetje mee aan 't lachen of wa!?
- Niets is echt kwijt totdat mama het niet meer kan vinden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
