Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- veel hopen en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven
- EN STOP NE KEER MET UZELF 35 KEER PER MINUUT AAN TE MELDEN, MSN-TERRORIST!
- KabouterBob: Zou Clem straks gaan lachten met genkboys à la Hazard eergisteren,
- amononinium fonium
- Uw bericht hier?
- de opticien wenst iedereen sterkte
- Mocht Nederland nog niet in vieze papieren zitten, dan zit het nu in een doos oud papier die een week in de regen heeft gestaan.
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- door een nacht ijs gaan
- ´t was toch ne donkergele mercedes 250d eh?
- wat sta je daar nou weer te rubberkutten!?
- Ja, ik ben atheïst. En nee je moet geen moeite doen om dat te veranderen. Ik kom ook niet bij jou thuis de bijbel of koran in de vuilbak gooien
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
