Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- (Annoyed) Nothing! ~ Mc Turbo BWhen asked what happened in that bar he went to, where gay men had squeezed his butt...
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- Zoals de overclocking thuis tikt, tikt ze nergens
- HELP!! De ip-adressen zijn bijna uitgeput!
- Ik heb da ook ooit gehad. 't Deed geen pijn maar was wel genant om zo tussen de mensen te komen! En ik was nog wel in eurodisney toen!
- @FREnkhuizen Laat dat domme mens lullen. Dat is volgens mij zo'n oud wijf die te lang droog staat
- Een hut waar gelachen wordt is beter dan een kasteel waar men huilt
- als de poes van huis is heb je morgen een kater
- Der hangt kak in de lucht boven stayen
- ZildeBilde: waarom zou heynen niet kunnen doorspelen na die dreun? Ik zie het verband niet! TeGenk: ZildeBilde tis ingewikkeld ZildeBilde: @TeGenk kan je dat dan eens uit de doeken doen?
- In verschillende kranten kreeg De Bruyne dan ook hoge torenhoge scores.
- je wordt oud als je bij het schaken buiten adem raakt.
- Moest het iemand interesseren: de pizzadozen van Bruno's zijn exact even groot als verpakkingen om LP's en Maxi's in te verzenden. Of de pizza's ook afspeelbaar zijn op platendraaiers lijkt onwaarschijk.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
