Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- Over iedere kwestie bestaan er twee meningen. De verkeerde en de mijne.
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Mijn schoonmoder heeft geen kinderen :(
- Sojourner Stamats, ware identiteit onbekend, stuurt via messenger vage berichten naar mannen om hen in bed te krijgen
- Hoop in je zakdoek
- geen paniek, ik leg nog een plaat op
- Zagers, klagers en mensen die vanop afstand denken te weten hoe het er aan toe gaat en gewoon hun vooroordeel volgen zullen er altijd zijn
- hoge glazen vangen veel bier
- Misschien moet men eens proberen om de Schijf van Phaistos op een platenspeler af te spelen?
- Ist das die 28? Is dit een nul?
- Bart geeft de koe een LEL!
- internet zal volgens de laatste peilingen minstens drie generaties naar de haaien helpen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
