Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- polsstokheffen
- Het enige waarmee je moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, is denken dat je ergens mee moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- christenen zijn goedgelovig
- zoals het maal is vertrouw ik mijn gassen
- Er is iets defect. Laad de lijst met meldingen opnieuw en probeer het nogmaals
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- friends at work have been searching about. The type of information here on the network is beneficial and appreciated and will help my family and frien
- what makes a certain group of my neighbors so smelly? Is it the deodorant they’re not using? The showers they’re not taking?
- Rond het uur maakte Lestienne er 2-2 van, meteen ook de eindStandard.
- wie watt bewaart krijgt stroom
- Er is iets Syrieus mis met de Belgische jongeren!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
