Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Ik heb momenteel geen jeuk.
- Ja erg eh dien woonde in een krankpand in de sintjansstraat zoiets heeft ie niet verdiend
- Ach het is geschiedenis het is Roeland het is vrouw en het is mooi en het is puur en ja wat dan nog onzin de rest
- Wat is er meer verdacht dan een vrouw die gaat solden-Shoppen en met niks thuiskomt?
- had ik maar borsten
- Hey Folks, For the last days some of you may encountered ugly speed problems from part of our infrastructure. We fought this and we lost. Yeah.
- 'T IS LEEG WALTER!!!
- gister 2 fleskes cristal gedronke, alcoholctrl gehad, & thuis nog 1,5 fles wijn leeggelurkt
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- ZE SLOEGEN ´M!!
- Ja sorry ik had je schoendoos even op het muurtje gezet omdat ik aan mijn **rs moest krabben
- krediet? nee, sorry, da's al jaren meer dan op.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
