Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- hoge bomen vangen veel geld
- ik heb wel een hoog iq maar ik kan dat niet beweizen
- de aandeelhouder wint
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- hoe langk
- Wat kom je nu weer brengen Hillegonda???????????? Past het in een emmer?
- De verpleger zag HET VERBAND niet
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Blaffende honden maken best veel herrie
- het arme varkentje voelde zich in de steak gelaten
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Ik denk dat het ongeveer een twintigtal!
- Oh no! Brand! Brood.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
