Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Yeah, Wacko Jacko, Where Did That Come From? Some English Tabloid I Have A Heart And I Have Feelings I Feel That When You Do That To Me It´s Not Nice ~ Michael Jackson
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- kraait de haan niet bij ochtendrood , krijgen we regen of is de haan dood
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Hi there, I'm completely new here, I am not sure in the event that this section is a right place to create this and also sorry with this, but We were
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Stront. Laten we er stront op smeren.
- 'Kijk, het feit is dat ik me een beetje oud begin te vielen.'
- 'T IS LEEG WALTER!!!
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- Heej Corneel jij masturbeert véél te veel! Heej ja heej ja hooow!
- Ik kan niet klaarkomen. Ik ben een meisje. Hoe moet dit
- Waarom is Pieter vd Hoogenband gestopt met zwemmen? Marcel Wouda
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
