Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- Het is acht uur Arthur!
- ik doe dat met hart en nieren
- Flat earthers dont need an astronomer to prove that the earth is a globe, they need a physiologist to check whats wrong with their brain
- Vercauteren heeft ervaring in 1B. Zou rsca hem daarom hebben aangeworven?
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Maar? Kijk je wel naar de proppen?
- Het chronisch aandachtstekort van Mauves4Life, het zieli9ste figuur op HE5G0AL chat, gaat hier aangevuld worden
- vriest het in maart komt de lente met een vaart
- ik ben nogal kort buiten adem!
- 'edde gij ow eige wel es afgevroagd veurwà pesies de ge nooit nie mee meugt?
- waar is die foutmelding nu weer goed voor
- Ach het is geschiedenis het is Roeland het is vrouw en het is mooi en het is puur en ja wat dan nog onzin de rest
- iërgistere
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
