Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- Mario èt ne Mexicano!
- Hij gebruikt sarcasme-pillen... in België kan dat wonderen doen 😉
- 2.
- Amai Frank Raes is goed bezig... Rik Tommelein | orka’s zouden dolfijnen zijn... en dan te bedenken dat de match nog moet beginnen
- Scheten laten in een lift: alle tips
- het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
- Why are smart people always ugly and the are the handsome ones retarded?
- Kijk wat ik met mijn muis doe... Je leert eigelijk het meest door ermee te spelen
- Bag me Cody!
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- felicity's facilities
- raak kin raars kees beer mes bes snik kroon koos daar braak doos dirk berm merk meer krik
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
