Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Een LakeiEefffEen Lakei
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Why do stupid people think rudness compensates being an incompetent twat?
- Tonijn konijn komijn koolmijn
- Plat liggen met uitleg van een vriend. Het beste er is hihi
- en wurum niet ? Dürum
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- De tandenloze fee
- dode vissen gaan met de stroom mee
- Slap OHL raakt niet voorbij tienkoppig OHL
- tsja da hedde wellis
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- don't think anything
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
