Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- (Annoyed) Nothing! ~ Mc Turbo BWhen asked what happened in that bar he went to, where gay men had squeezed his butt...
- Vind je het raar als ik mijn autobanden oppomp met een fietspomp tot 9 bar celsius?
- ey kees, gehaktballe zen oowk vlees
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- Meedoen met de gebruikers is ook kudde-gedrag. Oh ja, ik ben cool, want ik gebruik drugs. Suckers.
- Overmaats gebruikte reclameslagzinnen opnieuw uitgevonden
- Maar als bazenbeffer wil jij de achtergrond van dat parasietendom natuurlijk buiten beeld houden?
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- Weet iemand of het vraagteken afgeschaft is.
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Hedde gij nog wa plaats in uw doos??? (®Deef)
- We gingen op zeilkamp en gebruikten een zeiklamp om 's nachts naar het toilet te gaan. Zeiklamp. Zeilkamp.
- Er guckte, als hätte er in Köln Donner gehört
- De vervelende patient kreeg bij zijn terugkeer in de OK een flinke holwassing
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
