Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Through all my years of youtubing, I have learned that the best camera to use when recording the supernatural seems to be a potato.
- Stefan van kwaekelberghe heeft gereageerd op zijn eigen anus
- De anozelaar
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- mijn schoonmoeder is mijn trouwma
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- HTML WERKT NIET ZEG IK!
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- Voor de rust al 0-4. Werk aan de St Eloois Winkel
- As ‘cool’ as it is to imagine that the ants have some level of sentience that will allow for altruistic behavior, it’s just not possible.
- My/Way
- Hello. And Bye.
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
