Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- de zaal is tot de nek gevuld
- Vandaag is zo'n dag dat zelfs mijn koffie, koffie nodig heeft.
- je bent de schaam van belgie
- de snor in de keel krijgen
- .KAREL.
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- William C. Nesquik
- hoge bomen verliezen veel bladen
- Dus nee
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- als jij da argonant gedoe van gisteren goe keurd awel dan val je me vies tegen
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
