Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Heej dag Jan ben jij een vrouw of een man? Heej ja heej ja hooow!
- Kijk, als je ermee voor de spiegel gaat staan, dan kan je die doos zó zien
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- waar is Patrick?
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Ik schaak sleckt maar ik denk dat ik nog rotter dam
- eergisteren was morgen gisteren
- hebben jullie al ooit een vliegtuig gezien?
- my wife and I are elated having found the forum, it's exactly the thing my wife's friendsMy friends from work were constantly looking for in search of
- Nancy Goreng
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- Op de wegen in nederland ben ik strepenblind. ... Dat weet ik, maar ik ben ook strepenblind tegenwoordig. Er is toch geen pliesie.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
