Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- het bier bij de buren is altijd koeler
- Ik mis het ontbramen, het ééntegelkamperen en de diepgaande, constructieve gesprekken met Ivo A.
- Stefan van kwaekelberghe heeft gereageerd op zijn eigen anus
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- liever een zuster als hoer dan een flik als broer
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- zingend de kerk uit
- Kummy Vandervooght, iemand die het altijd zowel warm als koud heeft, biedt zijn gedragen sokken te koop aan.
- een belg die hollandermoppen verteld is nooit grappig (danman) MOEHAHAHA!!! VertelDDDDD! stoeme snul
- You were logged on, but have not been validated by a server. Therefore, you may not have permission to use some network resources.
- ...en daarmee is de kaars àf!
- ik weet niet hoe een relatie beginnen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
