Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ZOU SIMON HET ERG VINDEN ALS IK NIK SCHILDER??
- JACK!! It´s your turn!!!!!! Mmmm mmmm mmmm mmmm
- Wie met beide voeten op de grond blijft, komt geen stap verder !
- Oh ja, dat is een goeie. Wat voor een mensen ken jij? En leer godverdomme spellen, gebruikteN.
- Een vrouw die om de twee jaar met een andere vrouw ligt te scharen: een lesbiënnale
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Dan hedde gí e slèècht program!
- Mag ik dit gebruiken om naar mijn vader te sturen?
- Geert Porokiv, groothandelaar in zalfjes en lotions, heeft een constante "ik-heb-tandpijn"-grijns op het gezicht
- De losse vijs kon hem geen moer schelen.
- Mensen verschillen, smaken verschillen. Dus waarom zou JOUW smaak de juiste zijn?
- Wie zich niet aan de regels houd moet een biete verwachten is normaal
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
