Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- So it's Bronic and Free-Free? :)
- Als de wind fout staat, ruik ik de vaginale geuren van de buurvrouw
- Terug de teleurstelling, vernederin en slaag gehandgehaafd
- 's morgens koffie kout, 's avonds een leuter van hout
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Allez leef julder moa kei ut.
- er was vandaag niets nieuws onder de horizon
- If tomorrow never comes, Rowan Kethon
- Ook Vanessa Hoefkens is erg open over haar boezel.
- Het gebeurde in Gingelgom (5jun22, Linda)
- Dus, als ik het goed begrijp, moeten we minder stoken en vervuilen om de opwarming van de aarde om te keren zodat we weer koude winters krijgen en dus weer méér moeten stoken en vervuilen?
- For me it's like the drop in the emmer who is totally full
- wees niet blind, bescherm je kind! Laat het zonder mondmasker uit huis, dan zit het volgende week strontziek thuis!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
