Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- de humor van mijn benedenbuur is uiteraard laag-Bij-De-Grondser dan de mijne
- het geklikklak van biljartballen gaat gewoon verder
- nu breek ik mijn klompvoet
- Soms staat hier een kwootje waarvan je denkt: "Wat bedoelen ze dáár nu weer mee?"
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Zijn voorzet schuift voorbij alles en iedereen naar de tweede zonde
- Waarom zijn mensen die eerst vriendachap verzoek sturen dan reagere er paar wel en praar niet zo vaag woord moe van eerst netje vragen en gesprek starten voor je vriendschap verzoek stuurt aub
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- In Honduras wordt elk anderhalf uur iemand doodgeschoten. In Dogduras becomes each half hour somebody dead geshot.
- Ik wou even zeggen dat ik nóg 'n hobby heb, ik maak namelijk ook piepschuimen poezen, en die bekleed ik dan met........ Stof!
- Het is de kwaliteit van de verf niet de grootte van de kwast, EN het is de kunst van het kietelen niet van het stampen
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
