Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- Heb jij in je broek geplast!?
- Afslanktips: daar ben je vet mee.
- Hij wíst dat die vlieg er zat, maar republikeinen slaan nooit strontvliegen dood, ze denken nl dat die reïncarneren als democraten.
- Hij heeft een uitdrukking op zijn gezicht alsof ze alwéér in zijn brooddoos gepist hebben en zich toch stoer probeert te houden
- Je zou voor minder niet naar Anderlecht willen komen
- De ekselaar verweet de okselarenaar te veel okselhaar
- al schudt de knaap nog zo kloek, de laatste druppel valt in zijn broek.
- het onderste uit de kast halen
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- Limburgse cakehandelaars verslepen tonnen en codeïne voor drugsbaron
- een kwoot met een X is een kwoot van niks
- Dos error 53 has occurred. The network path was not found level:d drive specification 12:30:32 _ C:\MACHINE>
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
